Ο μαθητής των Εκπαιδευτηρίων Οδυσσέας Σπυρόπουλος (Γ’ τάξη) μαζί με την ομάδα του κατέκτησαν την πρώτη θέση και το χρυσό μετάλλιο στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ενόργανης Γυμναστικής, στη Β΄ φάση της Περιφέρειας Βορείου Ελλάδος, η οποία καλύπτει την περιοχή από τη Λάρισα έως και την Αλεξανδρούπολη. Το πρωτάθλημα διεξήχθη στη Θεσσαλονίκη στις 25 και 26 Απριλίου.