Συμμετοχή μαθητών και μαθητριών στους σχολικούς αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ στίβου Γυμνασίου στο Εθνικό Καυτατζόγλειο Στάδιο 

Listen to this article

Τη Δευτέρα, 30 Μαρτίου 2026, 22 μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη συμμετείχαν στους σχολικούς αγώνες ΑθλοΠΑΙΔΕΙΑΣ στίβου Γυμνασίου στο Εθνικό Καυτατζόγλειο Στάδιο, αγωνιζόμενοι στο άλμα εις μήκος (αγόρια – κορίτσια), στα 80μέτρα (αγόρια – κορίτσια), στα 600μέτρα (αγόρια – κορίτσια) και στη μικτή σκυταλοδρομία. Η παρουσία του σχολείου συνοδεύτηκε από σημαντικές διακρίσεις, με την κατάκτηση της 3ης θέσης στα 80 μέτρα κοριτσιών και της 2ης θέσης στη μικτή σκυταλοδρομία. Μέσα από τη συμμετοχή τους, τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να βιώσουν τις αξίες του αθλητισμού και της συλλογικότητας σε ένα κλίμα ευγενούς άμιλλας. Οι νεαροί αθλητές ξεχώρισαν για το ήθος και τις επιδόσεις τους, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την εξαιρετική αθλητική παράδοση των Εκπαιδευτηρίων.