Η Θεατρική Ομάδα των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη παρουσίασε στην εκδήλωση «Στην Πολυθρόνα με την Εύχαρις» ένα σύντομο δρώμενο με θέμα την αγάπη. Μέσα από τον χορό και την υποκριτική, τα παιδιά του σχολείου μας ανέδειξαν τη συναισθηματική πληρότητα που βιώνει ο άνθρωπος, όταν αγαπάει και όταν γίνεται κοινωνός ισχυρών συναισθημάτων στις διαπροσωπικές του σχέσεις.
Στη συγκεκριμένη εκδήλωση η ψυχολόγος Εύχαρις Παναγοπούλου καθοδήγησε το κοινό σε μια μοναδική εμπειρία Πολιτιστικής Ψυχοθεραπείας, όπου η επιστήμη συνάντησε την τέχνη, τη μουσική, το θέατρο και τον χορό.
Ήταν μια βραδιά σύνδεσης, στοχασμού και μετασχηματισμού, με την ξεχωριστή παρουσία της Χάρις Αλεξίου.