Με ιδιαίτερη χαρά πραγματοποιήθηκε και φέτος η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Παιδικού Σταθμού και των Προνηπίων, ένα γλυκό θεατρικό έργο με τίτλο «Τα Χριστούγεννα μέσα από τα μάτια των παιδιών». Το θέατρό μας γέμισε χαμόγελα, προσμονή και γλυκές παιδικές φωνές, δημιουργώντας μια γιορτινή ατμόσφαιρα που θύμισε σε όλους τη μαγεία των Χριστουγέννων μέσα από την απλότητα και την αθωότητα των μικρών μας μαθητών και μαθητριών.
Τα παιδιά παρουσίασαν στους γονείς και στους καλεσμένους τους τις σκέψεις και τις εικόνες που τα Χριστούγεννα γεννούν στη φαντασία τους. Έτσι, η σκηνή μας γέμισε με αστέρια, αγγέλους, έλατα και στολίδια, καλικαντζαράκια, ταρανδάκια και γλυκά που μοιράστηκαν μαζί μας τι σημαίνει για εκείνα η προσφορά, η αγάπη και η φιλία. Μελωδίες από χριστουγεννιάτικα τραγούδια πλαισίωσαν τη γιορτή, με τα παιδιά να τραγουδούν με ενθουσιασμό και να γεμίζουν την αίθουσα με γιορτινό ρυθμό.
Η χριστουγεννιάτικη γιορτή του Παιδικού Σταθμού και των Προνηπίων μας θύμισε πως η αληθινή μαγεία των Χριστουγέννων βρίσκεται στις μικρές στιγμές, στα παιδικά μάτια που λάμπουν και στη χαρά του να είμαστε όλοι μαζί. Καλά Χριστούγεννα!
συλλογή φωτογραφιών



















