Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος ΣΤ3 βραβεύτηκαν με εύφημο μνεία για τη συμμετοχή τους στον Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό με θέμα την «Υγεία του Εγκεφάλου» με μία συνεργατική ταινία κινουμένων σχεδίων. Ο διαγωνισμός είναι μέρος μιας καμπάνιας της Ελληνικής Νευρολογικής Εταιρείας και της EAN (Ευρωπαϊκή Ακαδημία Νευρολογίας) για την ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων για την υγεία του εγκεφάλου. Στην τελετή βράβευσης στις 27/05/2025 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο παραβρέθηκαν οι μαθητές του τμήματος , οι οποίοι πήραν μέρος σε ποικίλες εκπαιδευτικές δραστηριότητες, εστιασμένες σε συνήθειες που αφορούν την υγεία του εγκέφαλου.