Τιμητική διάκριση για το ΣΤ3

Listen to this article

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του τμήματος ΣΤ3 βραβεύτηκαν με εύφημο μνεία για τη συμμετοχή τους στον  Πανελλήνιο Σχολικό Διαγωνισμό με θέμα την «Υγεία του Εγκεφάλου» με μία συνεργατική ταινία κινουμένων σχεδίων. Ο διαγωνισμός είναι μέρος μιας καμπάνιας της Ελληνικής Νευρολογικής Εταιρείας και της EAN (Ευρωπαϊκή Ακαδημία Νευρολογίας) για την ευαισθητοποίηση μικρών και μεγάλων για την υγεία του εγκεφάλου. Στην τελετή βράβευσης στις 27/05/2025 στο Βελλίδειο Συνεδριακό Κέντρο παραβρέθηκαν οι μαθητές του τμήματος , οι οποίοι  πήραν μέρος σε ποικίλες  εκπαιδευτικές δραστηριότητες, εστιασμένες σε συνήθειες  που αφορούν την υγεία του  εγκέφαλου.