Τιμητικό έπαινο απέσπασαν οι μαθητές της Α΄Λυκείου Χ. Αλειφτήρας, Γ. Παπαποστόλου, Α. Παπούδης, Α. Τζιαμπίρης, Μ. Τσακούμης και η μαθήτρια της Β΄Λυκείου Μ. Σαμόζι- Kαλλιγκάτση στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Βίντεο με θέμα: «Το Ολοκαύτωμα στη συλλογική μνήμη των Ελλήνων»; που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού οι μαθητές θα επισκεφθούν το Κρατικό Μνημείο και Μουσείο του Άουσβιτς στην Πολωνία.