Τιμητικός Έπαινος στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Βίντεο

mandoulides-edu-panellinios-video
Listen to this article

Τιμητικό έπαινο απέσπασαν οι μαθήτριες Μ. Άνδρα, Κ. Καραπάντσιου, Ε. Κασαλιά

(Α΄ Λυκείου) στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό Βίντεο με θέμα: «Το Ολοκαύτωμα στη συλλογική μνήμη των Ελλήνων», που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος.

Στο πλαίσιο του διαγωνισμού οι μαθήτριες θα επισκεφθούν το Κρατικό Μνημείο και Μουσείο του Άουσβιτς στην Πολωνία από τις 5 έως τις 7 Απριλίου. Υπεύθυνος για την εκπαιδευτική μετακίνηση των μαθητών της Β. Ελλάδας ορίστηκε ο καθηγητής των Εκπαιδευτηρίων Δ. Χατζάκης, φιλόλογος.

https://youtu.be/22PtnVI0s8Y