Η νέα χρονιά έφτασε και οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου, του Παιδικού Σταθμού και του English Garden τήρησαν το αγαπημένο έθιμο της κοπής της Βασιλόπιτας. Τα παιδιά, μαζί με τις δασκάλες τους, έκοψαν τη βασιλόπιτα σε κομμάτια, για να γιορτάσουν τον ερχομό του νέου έτους, ψάχνοντας να βρουν τον τυχερό που θα τύχει το φλουρί.
Η διαδικασία αυτή βοηθά τα παιδιά να μάθουν τις ελληνικές παραδόσεις, ενώ παράλληλα ενισχύει το αίσθημα της κοινότητας. Ποιος είναι ο τυχερός ή η τυχερή στην τάξη μας φέτος;
συλλογή φωτογραφιών
