Την Τρίτη, 4 Φεβρουαρίου επιλεγμένοι μαθητές και μαθήτριες της Β΄ Λυκείου, που ανήκουν στην Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών και Σπουδών Υγείας, παρακολούθησαν ένα βιωματικό εργαστήριο παρασκευής φαρμακευτικών προϊόντων. Η δράση πραγματοποιήθηκε στο Εργαστήριο Χημείας των Εκπαιδευτηρίων υπό την καθοδήγηση συνεργατών του Ευρωπαϊκού Πανεπιστημίου της Κύπρου. Προηγήθηκε μια θεωρητική προετοιμασία και ενημέρωση και στη συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες παρασκεύασαν καλλυντικά και φαρμακευτικά καψάκια. Συντονίστρια της δράσης ήταν η Δρ. Ελένη Μούσιη, Αν. Καθηγήτρια, Συντονίστρια Φαρμακευτικής, MPharm στη Σχολή Θετικών Επιστημών, Τμήμα Επιστημών Ζωής, στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου.
συλλογή φωτογραφιών