Οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων Α. Καϊμάκης (Γ’ Λυκείου) και Δ. Τούλης (Γ’ Λυκείου) βραβεύτηκαν με έπαινο από την Ένωση Ελλήνων Χημικών, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στο Εθνικό Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στην Αθήνα, την Παρασκευή 21 Φεβρουαρίου 2025.
Η βράβευση έγινε για τη σημαντική διάκριση που έλαβαν στη Β΄ Φάση του 37ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Χημείας Λυκείου 2024, που διεξήχθη δια ζώσης.