Υποδοχή νέων μαθητών και μαθητριών ενδιάμεσων τάξεων Γυμνασίου – Λυκείου

Listen to this article

Την Τρίτη, 9 Σεπτεμβρίου 2025 πραγματοποιήθηκε η υποδοχή των νέων μαθητών και μαθητριών για τις ενδιάμεσες τάξεις Γυμνασίου – Λυκείου. Τους μαθητές και τις μαθήτριες καλωσόρισαν η Γενική Διευθύντρια των Εκπαιδευτηρίων, κ. Άσπα Χασιώτη, η οποία τους ενημέρωσε για τη λειτουργία του νέου τους σχολείου και τους σύστησε τους καθηγητές – συμβούλους των τμημάτων τους, καθώς και έξι φετινοί απόφοιτοι των Εκπαιδευτηρίων, οι οποίοι πέτυχαν εξαιρετικές βαθμολογικές επιδόσεις και εισήχθησαν σε σχολές υψηλής ζήτησης στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2024. Πιο συγκεκριμένα, οι απόφοιτοι: 

Ιγνατιάδης Δημήτριος: 18860, Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών (Θεσσαλονίκη) 

Μπόσκος Νικόλαος: 18630, Ιατρικής (Ιωάννινα) 

Μπουρσινού Ρέα – Ειρήνη: 17300, Αρχιτεκτόνων Μηχανικών (Θεσσαλονίκη) 

Νάκα Ζωή: 18360, Ιατρικής (Αλεξανδρούπολη) 

Πηλιανίδου Ανθία: 18980, Ιατρικής (Θεσσαλονίκη) 

Πολυζούλη Νεφέλη: 18300, Νομικής (Θεσσαλονίκη) 

 

υποδέχτηκαν με χαρά τους νεαρότερους μαθητές, μοιράστηκαν μαζί τους πλήθος χαρούμενων εμπειριών από τα σχολικά τους χρόνια και τους παρείχαν πολύτιμες συμβουλές, ενώ στη συνέχεια, οι νέοι μαθητές και μαθήτριες περιηγήθηκαν στους χώρους των Εκπαιδευτηρίων.

συλλογή φωτογραφιών