Ο μαθητής Ι. Παγώνης και η μαθήτρια Α. Ταυρίδου (Γ΄ Λυκείου) απέσπασαν αντίστοιχα τον 1ο και τον 2ο τιμητικό έπαινο στον 6ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Μαθητικού Δοκιμίου «Ελευθέριος Βενιζέλος» με θέμα: «Το ηγετικό πρότυπο του Βενιζέλου, 90 χρόνια μετά τον θάνατό του» που προκήρυξε το Εθνικό ίδρυμα Ερευνών και Μελετών «Ελευθέριος Βενιζέλος» για το σχολικό έτος 2025 – 2026.
Ο διαγωνισμός απευθυνόταν στους μαθητές και τις μαθήτριες της Γ΄ τάξης των Γενικών Γυμνασίων και Λυκείων (Δημόσιων και Ιδιωτικών) της χώρας και των ελληνικών σχολείων της Ομογένειας. Στους μαθητές απονεμήθηκαν οι τιμητικοί έπαινοι σε ειδική τελετή που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά το Σάββατο, 21 Μαρτίου 2026.
συλλογή φωτογραφιών