Ο μαθητής Π. Πολυχρονίδης (Α’ Λυκείου) απέσπασε το 2ο βραβείο στον Προτρεπτικό Λόγο Λυκείου στον τελικό των Ι΄ Αγώνων Λόγου, που πραγματοποιήθηκαν στα Εκπαιδευτήρια Μπακογιάννη στη Λάρισα, από τις 20 έως τις 22 Μαρτίου.
Στους Αγώνες συμμετείχαν ομάδες μαθητών και μαθητριών από το Γυμνάσιο και το Λύκειο των Εκπαιδευτηρίων στα αγωνίσματα του Αυθόρμητου και Προτρεπτικού Λόγου, της Εκφραστικής Ανάγνωσης, και, φυσικά, των Διττών Λόγων.