Η μαθήτρια Ν. Φεσατίδου (Α΄ Λυκείου) συμμετείχε στην 44ή Εθνική Συνδιάσκεψη Επιλογής του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων Πορτογαλίας, που πραγματοποιήθηκε στην Covilhã από τις 15 έως τις 19 Απριλίου 2026.
Η επιλογή της μαθήτριας έγινε μετά την πρόκρισή της στην 50ή Εθνική Συνδιάσκεψη του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου Νέων Ελλάδος, τον Δεκέμβριο του 2025.
Στη Συνδιάσκεψη συμμετείχαν περισσότεροι από 150 νέοι και νέες από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, που εργάστηκαν σε επιτροπές και συζήτησαν σύγχρονα ζητήματα, από την κλιματική κρίση έως τη στεγαστική πολιτική, στο πλαίσιο του θέματος «Κοινότητα σε κρίση: Αναζητώντας αλληλεγγύη στον 21ο αιώνα». Οι εργασίες κορυφώθηκαν με τη Γενική Συνέλευση, όπου παρουσιάστηκαν και συζητήθηκαν οι προτάσεις των επιτροπών.
Η συμμετοχή της μαθήτριας αποτέλεσε μια σημαντική εμπειρία διεθνούς διαλόγου, συνεργασίας και ανταλλαγής απόψεων και επιβεβαιώνει τη διαρκή ενθάρρυνση της ενεργούς συμμετοχής των μαθητών και των μαθητριών μας σε διεθνείς θεσμούς και δράσεις.
Συγχαρητήρια στη μαθήτριά μας!