Η μαθήτρια Ελευθερία Τερμεντζή (Γ’ Δημοτικού) πήρε μέρος στους Θερινούς Αγώνες Κολύμβησης 2026, που διεξήχθησαν στη Θεσσαλονίκη από τις 13 έως τις 14/06/2026.
Στους αγώνες αυτούς κατέκτησε:
- Αργυρό μετάλλιο και τη 2ηθέση στα 50m Ελεύθερο στα κορίτσια 9 ετών
2. Αργυρό μετάλλιο και τη 2η θέση στα 100m Ελεύθερο στα κορίτσια 9 ετών
3. Χάλκινο μετάλλιο και την 3η θέση στα 50m Ύπτιο στα κορίτσια 9 ετών
4. Χάλκινο μετάλλιο και την 3η θέση στην σκυταλοδρομία 4X50m Ελεύθερο για κορίτσια 9 ετών
5. Χάλκινο μετάλλιο και την 3η θέση στη σκυταλοδρομία 4X50m MEDLEY RELAY
για κορίτσια 9 ετών
Στην ίδια διοργάνωση ο αδερφός της Γεώργιος Τερμεντζής (Γ’ Δημοτικού) πήρε μέρος στα 50m Πρόσθιο στα αγόρια 9 ετών και κατέκτησε το αργυρό μετάλλιο και τη 2η Θέση.