Αθλητική δράση μεταξύ των μαθητών και μαθητριών της ΣΤ’ Δημοτικού και της Α’ Γυμνασίου 

Listen to this article

Την Παρασκευή, 08 Μαΐου οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ΄ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων επισκέφτηκαν το Γυμνάσιο και συμμετείχαν σε φιλικούς αγώνες ποδοσφαίρου, καλαθοσφαίρισης, πετοσφαίρισης και χειροσφαίρισης με τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου.  

Μέσα από την υποδειγματική φιλοξενία των μεγαλύτερων παιδιών, η δράση αυτή έλαβε μέρος στις αθλητικές εγκαταστάσεις του Γυμνασίου και λειτούργησε ως μια ζεστή γέφυρα μετάβασης, προωθώντας την ευγενή άμιλλα, τον αλληλοσεβασμό και την ομαδικότητα. Έτσι, οι μαθητές δεν μοιράστηκαν μόνο τη χαρά του αθλητισμού, αλλά έκαναν πράξη τις θεμελιώδεις αξίες του σχολείου τους, χτίζοντας ισχυρούς δεσμούς για το μέλλον. 

συλλογή φωτογραφιών