Μια βιβλιοπαρουσίαση γεμάτη σκέψεις, συναισθήματα και …  «Ναι» 

Listen to this article

Με μεγάλη χαρά και ενθουσιασμό οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Δημοτικού υποδέχτηκαν στο σχολείο μας τη συγγραφέα Σοφία Δάρτζαλη, με αφορμή το βιβλίο της «Το συνΝΑΙφο που κατάπινε τα Ναι» από τις εκδόσεις Μεταίχμιο. 

Οι μαθητές μας ταξίδεψαν σε έναν κόσμο φαντασίας και συναισθημάτων, όπου γνώρισαν ένα ξεχωριστό «συνΝΑΙφο» και προβληματίστηκαν για τη σημασία του να εκφράζουμε τη γνώμη μας, να λέμε «ναι» αλλά και «όχι», όταν χρειάζεται. Τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη διαδραστική παρουσίαση, τη συζήτηση και τις δημιουργικές δραστηριότητες, εκφράζοντας σκέψεις και συναισθήματα και έφυγαν από τη βιβλιοπαρουσίαση με πολύτιμα μηνύματα. 

Ευχαριστούμε θερμά τη συγγραφέα για την όμορφη εμπειρία και την έμπνευση που χάρισε στους μαθητές μας! 

 Γιατί κάθε «Ναι» έχει αξία, όταν το λέμε με την καρδιά μας! 

συλλογή φωτογραφιών