Ο μαθητής Α. Καϊμάκης (Γ’ Λυκείου) κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στον διαγωνισμό «27th Austrian Young Physicists’ Tournament» (AYPT), γνωστός ως Ευρωπαϊκό Κύπελλο Φυσικής, που διεξήχθη στο Πανεπιστήμιο του Λεόμπεν της Αυστρίας από τις 25 έως τις 27 Απριλίου, ως αρχηγός (captain) της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας. Ο μαθητής, με τη διάκριση αυτή, κατόρθωσε να κερδίσει για πρώτη φορά μετάλλιο για την Ελλάδα στον συγκεκριμένο ευρωπαϊκό διαγωνισμό, όπου συναγωνίστηκαν με την Ελλάδα χώρες του εξωτερικού, όπως η Γερμανία, η Σλοβακία, η Σουηδία, η Ουγγαρία, η Αυστρία, η Σλοβενία και το Ιράν.
O μαθητής θα στελεχώσει και την Ελληνική Εθνική Ομάδα, που θα αγωνιστεί στον «38th International Young Physicists’ Tournament» (IYPT), γνωστός και ως Παγκόσμιο Κύπελλο Φυσικής, που θα διεξαχθεί στο Πανεπιστήμιο του Λουντ της Σουηδίας από τις 29 Ιουνίου έως τις 6 Ιουλίου.