Χάλκινο μετάλλιο στον 7ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό YNΤ (7th Hellenic Young Naturalists Tournament) 

Listen to this article

Xάλκινο μετάλλιο κατέκτησε η ομάδα των Εκπαιδευτηρίων στον 7ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό YNΤ (Hellenic Young Naturalist Tournament), που διοργανώνεται από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών και πραγματοποιήθηκε από τις 5 μέχρι τις 7 Απριλίου στη Θεσσαλονίκη με τη συμμετοχή 29 ομάδων από όλη την Ελλάδα και το εξωτερικό. 

Πιο συγκεκριμένα, οι μαθητές που αποτελούσαν την ομάδα των Εκπαιδευτηρίων  «Fission Force» ήταν: 

Β.Δελής, Γ. Δελής, (Α΄ Λυκείου)  

Σ. Καραμπάσης, Γ. Καρατζόγλου, Δ. Ραβανός, Λ. Τουμανίδης (Γ ΄Γυμνασίου) 

Ο IYNT είναι ένας διαγωνισμός στον οποίο οι μαθητές και οι μαθήτριες καλούνται να αντιμετωπίσουν σύνθετα προβλήματα φυσικής, χημείας και βιολογίας, στηριζόμενοι σε πρωτότυπα εργαστηριακά πειράματα και στη συνέχεια πρέπει να καταφέρουν να υποστηρίξουν επιστημονικά τη θέση τους απέναντι στις αντίπαλες ομάδες. 

Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές που κατάφεραν να ανταποκριθούν σε αυτόν τον ιδιαίτερα απαιτητικό διαγωνισμό!