Η μαθήτρια Ε. Λασκαρίδη (Γ’ Γυμνασίου) κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο διπλό σκιφ κορασίδων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανάπτυξης, που διεξήχθη από τις 28 έως τις 29 Ιουνίου 2025, στην Ηγουμενίτσα.
Η μαθήτρια Ε. Λασκαρίδη (Γ’ Γυμνασίου) κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο διπλό σκιφ κορασίδων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανάπτυξης, που διεξήχθη από τις 28 έως τις 29 Ιουνίου 2025, στην Ηγουμενίτσα.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι
ΠΑΙΔΙΚΟΣ ΣΤΑΘΜΟΣ - ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ