Χρυσό μετάλλιο στην κωπηλασία 

Listen to this article

Η μαθήτρια Ε. Λασκαρίδη (Γ’ Γυμνασίου) κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο διπλό σκιφ κορασίδων στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ανάπτυξης, που διεξήχθη από τις 28 έως τις 29 Ιουνίου 2025, στην Ηγουμενίτσα.