Με μεγάλη επιτυχία και έντονη συγκινησιακή φόρτιση πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη, 25 Ιουνίου 2025, στις εγκαταστάσεις του Γυμνασίου – Λυκείου, η 32η Τελετή Αποφοίτησης των μαθητών και των μαθητριών της Γ΄ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη.
Η βραδιά περιλάμβανε μουσικές στιγμές, προβολές από τη μαθητική διαδρομή, τιμητικές βραβεύσεις αλλά, κυρίως, λόγια καρδιάς, γεμάτα ευγνωμοσύνη, όραμα και ελπίδα.
Κεντρικός ομιλητής της εκδήλωσης ήταν ο διακεκριμένος απόφοιτος των Εκπαιδευτηρίων Βαγγέλης Ταρατόρης, ’10, Αντιπρόεδρος Συναλλαγών Σταθερού Εισοδήματος στο hedge fund Two Sigma στη Νέα Υόρκη, ο οποίος με λόγο άμεσο και ουσιαστικό απηύθυνε στους νέους αποφοίτους ένα μήνυμα ζωής και ευθύνης.
Ο κ. Ταρατόρης, αφού χαρακτήρισε την πρόσκληση «τιμή» και αναφέρθηκε με συγκίνηση στα μαθητικά του χρόνια, συμβούλευσε τους αποφοίτους να επιλέγουν στόχους που έχουν προσωπικό νόημα:
«Επιτυχία δεν είναι να κάνετε αυτό που περιμένουν οι άλλοι από εσάς. Είναι να πετυχαίνετε αυτά που εσείς ορίζετε ως σημαντικά», τόνισε.
Με χιούμορ και ειλικρίνεια, προέτρεψε τους μαθητές και τις μαθήτριες να αποφεύγουν όσα οδηγούν με μαθηματική ακρίβεια στη δυστυχία – την αναξιοπιστία, τον φθόνο, την άγνοια και τη φυγή από την ευθύνη – και να κυνηγούν το δικό τους μονοπάτι, βασισμένο στη γνώση, την πειθαρχία και την προσωπική ακεραιότητα:
«Διαλέξτε στόχους που αξίζουν για εσάς, όχι για τους άλλους. Και να θυμάστε: δεν μπορείτε να πετύχετε σπουδαία πράγματα χωρίς κόπο αλλά και χωρίς αγάπη για αυτό που κάνετε», είπε χαρακτηριστικά.
Η Πρόεδρος των Εκπαιδευτηρίων, κα Αικατερίνη Μαντουλίδου, στον καθιερωμένο αποχαιρετιστήριο λόγο της, παρότρυνε τους μαθητές και τις μαθήτριες να στοχεύσουν ψηλά και να εμπνευστούν από το όραμα του ιδρυτή Ευάγγελου Μαντουλίδη:
«Το σχολείο και η οικογένειά σας σάς έδωσαν ρίζες και φτερά. Ρίζες, για να ξέρετε πού ανήκετε. Φτερά, για να πετάξετε μακριά, ελεύθερα και υπεύθυνα», σημείωσε.
Η Γενική Διευθύντρια – Διευθύντρια του Λυκείου, Δρ. Άσπα Χασιώτη, η οποία είχε και την επιμέλεια της εκδήλωσης, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, μίλησε στους αποφοίτους με λόγια εμπνευσμένα και ευχαρίστησε θερμά τους γονείς για την εμπιστοσύνη και τη συνεργασία:
«Εμείς οι δάσκαλοί σας, σας ευχόμαστε – για να θυμηθούμε και τον ποιητή – στα χρόνια που έρχονται: Να βρείτε χρόνο για τα όνειρά σας, γιατί αυτά θα τραβήξουν το όχημά σας ως τα αστέρια. Να βρείτε χρόνο να αγαπάτε και να αγαπηθείτε, γιατί αυτό είναι το προνόμιο των Θεών. Να βρείτε χρόνο να κοιτάτε ολόγυρά σας, γιατί είναι πολύ σύντομη η μέρα, για να είστε εγωιστές. Να βρείτε χρόνο να γελάτε. Να βρείτε χρόνο να είστε παιδιά, για να νιώθετε αυθεντικά ανθρώπινοι.
Μην φοβάστε τίποτα! Να ονειρεύεστε δυνατά και να πατάτε γερά. Με αξίες, με πυξίδα την ανθρωπιά και το όνειρο.»
Το Βραβείο «Ευάγγελος Μαντουλίδης» απονεμήθηκε από τον Χρίστο – Απόστολο Μαντουλίδη, καθηγητή στο Τμήμα Μαθηματικών του Πανεπιστημίου RISE στο Χιούστον του Τέξας, στον μαθητή Δημήτρη Τούλη, για το ήθος και τις υψηλές του επιδόσεις σε πανελλήνιο και διεθνές επίπεδο.
Τον αποχαιρετιστήριο λόγο εκ μέρους των αποφοίτων εκφώνησε ο μαθητής Αλέξανδρος Καϊμάκης.
Το καλωσόρισμα έγινε από τους αποφοίτους ’25 Προμηθέα – Παναγιώτη Νίκου και Ανθία Πηλιανίδου, ενώ την παρουσίαση ανέλαβαν οι: Αθανασία Βρεττού, Λαμπρινή Γκανάτσα, Σταύρος Καρασμάνης, Αλέξανδρος Κομνιανίδης, Ελένη Κωνσταντινίδου και Βαρβάρα Παπαδοπούλου.
Οι απόφοιτοι εντάχθηκαν και επίσημα στον Σύλλογο Αποφοίτων των Εκπαιδευτηρίων, με θερμό καλωσόρισμα, από τον αντιπρόεδρο του Συλλόγου, κ. Στυλιανό Κουλαξή, απόφοιτο του 2015.
Στην εκδήλωση πραγματοποιήθηκαν βραβεύσεις διακριθέντων αποφοίτων και έγινε προβολή δύο συγκινητικών βίντεο:
Ένα αφιερωμένο στον ιδρυτή των Εκπαιδευτηρίων Ευάγγελο Μαντουλίδη και ένα δεύτερο, με στιγμές από τη σχολική ζωή των φετινών αποφοίτων, από την πρώτη τους μέρα στο σχολείο μέχρι την αποφοίτηση.
Στην τελετή δεν θα μπορούσαν να λείπουν η μουσική και ο χορός. Το μουσικό σύνολο «Ηχοχρώματα» έντυσε καλλιτεχνικά την εκδήλωση, ενώ παρουσιάστηκε και χορευτικό δρώμενο με «πρωταγωνιστές» τους ίδιους τους αποφοίτους.
Στην Τελετή Αποφοίτησης παραβρέθηκαν, μεταξύ άλλων, ο Βουλευτής Θεσσαλονίκης κ. Δημήτρης Κούβελας, ο κ. Γιάννης Παπαγεωργίου, Συντονιστής του γραφείου του Πρωθυπουργού στη Μακεδονία, η κ. Όλια Βασιλάκη, εκπρόσωπος της Περιφερειάρχη Κ. Μακεδονίας, εκπρόσωποι της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, γονείς, συγγενείς και φίλοι των αποφοίτων, καθώς και εκπαιδευτικοί.


















