Εκδρομή ΣΤ’ Δημοτικού στο Ναύπλιο και την Αθήνα 

Listen to this article

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ τάξης των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη πραγματοποίησαν μια αξέχαστη εκπαιδευτική εξόρμηση στις δύο πρωτεύουσες του νέου ελληνικού κράτους, το Ναύπλιο και την Αθήνα, από τις 20 έως τις 23 Μαΐου! Στο γραφικό Ναύπλιο περπάτησαν στα σοκάκια της παλιάς πόλης, επισκέφτηκαν το Παλαμήδι και γνώρισαν από κοντά την ιστορία της πρώτης πρωτεύουσας της Ελλάδας. Στις Μυκήνες θαύμασαν τον Θησαυρό του Ατρέα και την Πύλη των Λεόντων, ενώ στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου ήρθαν σε επαφή με ένα από τα σημαντικότερα επιτεύγματα της αρχαίας ελληνικής αρχιτεκτονικής και θεατρικής τέχνης.  

Στην Αθήνα περιηγήθηκαν στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, θαύμασαν τον γλυπτό διάκοσμο που φυλάσσεται στο Μουσείο της Ακρόπολης, επισκέφθηκαν τη Βουλή των Ελλήνων, εμπλουτίζοντας έτσι τις γνώσεις τους με εμπειρίες που θα θυμούνται για πάντα. Με τις βαλίτσες τους γεμάτες αναμνήσεις, εικόνες και χαρούμενες στιγμές, επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη, έτοιμοι να αποχαιρετήσουν το Δημοτικό με τις πιο όμορφες εμπειρίες στις καρδιές τους!