Μια υπέροχη και γεμάτη δυνατές συγκινήσεις εκπαιδευτική εκδρομή πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της ΣΤ’ Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη από τις 24 έως τις 27 Μαΐου, επισκεπτόμενοι το Ναύπλιο και την Αθήνα, τις δύο ιστορικές πρωτεύουσες της σύγχρονης Ελλάδας. Τα παιδιά εξερεύνησαν τα γραφικά μικρά δρομάκια της παλιάς πόλης του Ναυπλίου, ανέβηκαν στο ιστορικό Παλαμήδι, ενώ εντυπωσιάστηκαν από την Πύλη των Λεόντων και τον Θησαυρό του Ατρέα στις Μυκήνες. Η περιήγησή τους στην περιοχή ολοκληρώθηκε με μια επίσκεψη στο αρχαίο θέατρο της Επιδαύρου, ένα κορυφαίο μνημείο αρχιτεκτονικής και πολιτισμού. Στη σημερινή πρωτεύουσα, την Αθήνα, οι μαθητές ανέβηκαν στον Ιερό Βράχο της Ακρόπολης, ξεναγήθηκαν στο υπερσύγχρονο Μουσείο της και επισκέφθηκαν το κτίριο της Βουλής των Ελλήνων, αποκτώντας πολύτιμες βιωματικές γνώσεις. Αυτή η πολυήμερη εξόρμηση αποτέλεσε τον ιδανικότερο επίλογο για τα σχολικά τους χρόνια στο Δημοτικό. Τα παιδιά επέστρεψαν στη Θεσσαλονίκη με τις αποσκευές τους γεμάτες μοναδικές εικόνες, γνώσεις και αξέχαστες αναμνήσεις που θα τα συντροφεύουν για πάντα.


