Εκπαιδευτική επίσκεψη μαθητών και μαθητριών της Β΄ Λυκείου στην οφθαλμολογική κλινική Ophthalmica 

Listen to this article

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β´Λυκείου που έχουν ως στόχο τις Επιστήμες Υγείας πραγματοποίησαν την Πέμπτη, 18 Δεκεμβρίου εκπαιδευτική επίσκεψη στην οφθαλμολογική κλινική Ophthalmica, όπου είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και να έρθουν σε άμεση επαφή με το αντικείμενο που θέλουν να ασχοληθούν.  

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, οι μαθητές και οι μαθήτριες ξεναγήθηκαν στον χώρο του χειρουργείου και συμμετείχαν σε φιλανθρωπική δράση με στόχο την προσφορά «γυαλιών δεύτερης ευκαιρίας» σε ανθρώπους που τα έχουν ανάγκη. Συγκεκριμένα, ασχολήθηκαν με τον έλεγχο, τον καθαρισμό τους, καθώς και με την καταγραφή μυωπίας, υπερμετρωπίας και αστιγματισμού των γυαλιών.  

Επιπλέον, επισκέφθηκαν αίθουσες οφθαλμολογικών εξετάσεων, όπου είχαν τη δυνατότητα όχι μόνο να παρακολουθήσουν την διαδικασία των εξετάσεων, αλλά και να εξετάσουν οι ίδιοι τους συμμαθητές τους, εφαρμόζοντας στην πράξη τις γνώσεις που απέκτησαν.  

Η εμπειρία αυτή αποτέλεσε μια ξεχωριστή και αξέχαστη εκπαιδευτική δράση για όλους τους μαθητές, ενισχύοντας το ενδιαφέρον τους για τις επιστήμες υγείας και κοινωνικής προσφοράς.  

συλλογή φωτογραφιών