Επίσκεψη μαθητών/ριών Α΄ Λυκείου στην Οphthalmica  

Listen to this article

Την Τετάρτη, 29 Απριλίου 2026, μαθητές και μαθήτριες της Α΄ Λυκείου των Εκπαιδευτηρίων επισκέφθηκαν την οφθαλμολογική κλινική Ophthalmica, μια σύγχρονη μονάδα παροχής εξειδικευμένων υπηρεσιών υγείας στον τομέα της οφθαλμολογίας. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του Επαγγελματικού Προσανατολισμού, καθώς και των δράσεων Κοινωνικής Ευθύνης του σχολείου, με στόχο την ουσιαστική επαφή των μαθητών με τον χώρο της υγείας και της προσφοράς. Στο πλαίσιο εθελοντικής πρωτοβουλίας, οι μαθητές και οι μαθήτριες παρέδωσαν σημαντική ποσότητα μεταχειρισμένων γυαλιών, συμβάλλοντας έμπρακτα σε δράσεις κοινωνικής αλληλεγγύης. 

Κατά τη διάρκεια της επίσκεψης, ο πρόεδρος της αδελφότητας ορθόδοξης εξωτερικής Ιεραποστολής, κ. Χ. Μεταλλίδης, ενημέρωσε τους μαθητές και τις μαθήτριες για το έργο της, αναδεικνύοντας τη συμβολή της στην υποστήριξη αναπτυσσόμενων χωρών μέσω της παροχής γυαλιών όρασης σε άτομα χωρίς πρόσβαση σε βασικές υπηρεσίες υγείας. Οι μαθητές και οι μαθήτριες αλληλεπίδρασαν ενεργά, θέτοντας στοχευμένες ερωτήσεις και συμμετέχοντας με ενδιαφέρον στη συζήτηση. Παράλληλα, ξεναγήθηκαν στους χώρους της κλινικής και ενημερώθηκαν για τη λειτουργία της. Χωρισμένοι σε ομάδες, συμμετείχαν ενεργά στη διαδικασία διαλογής και προετοιμασίας των γυαλιών: ξεχώρισαν τα κατάλληλα προς χρήση από τα φθαρμένα, τα καθάρισαν, τα μέτρησαν με ειδικό εξοπλισμό οπτικής μέτρησης (φακομετρητή) και τα τοποθέτησαν σε ειδικές θήκες για την ασφαλή μεταφορά τους, συμβάλλοντας με αυτόν τον τρόπο σε μια ουσιαστική πράξη εθελοντισμού και προσφοράς.

συλλογή φωτογραφιών