Μπορεί το καλοκαίρι να πλησιάζει, όμως οι μαθητές της Γ’ Δημοτικού συνεχίζουν με ενθουσιασμό την επανάληψή τους στην ορθογραφία και τα μαθηματικά! Αντί για μολύβια και τετράδια, πήραν κουβαδάκια και φτυαράκια και βγήκαν στην αυλή, όπου η μάθηση έγινε παιχνίδι! Μέσα από διασκεδαστικές δραστηριότητες, τα παιδιά εξασκήθηκαν σε καταλήξεις ουσιαστικών, ρημάτων ενεργητικής και παθητικής φωνής, αλλά και σε ισοσύλλαβα και ανισοσύλλαβα ουσιαστικά.
Η αυλή όμως μετατράπηκε και σε «παραλία αριθμών», με παιχνίδια μαθηματικών που περιλάμβαναν εξάσκηση στην προπαίδεια, αλλά και στις τέσσερις πράξεις, μέσα από διασκεδαστικές προκλήσεις και ομαδικά παιχνίδια. Με λίγη άμμο, πολλά κοχύλια, κάστρα και πολλή διάθεση, τα παιδιά έκαναν μια δροσερή «βουτιά» στις γνώσεις που κατέκτησαν όλη τη χρονιά, δίνοντας στην επανάληψη χρώμα, χαρά και… άρωμα καλοκαιριού!
συλλογή φωτογραφιών

