Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη στις 14/11, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Δημοτικού συμμετείχαν σε μια δημιουργική και βιωματική δράση με τίτλο «Η Ζαχαρούπολη και το Μυστικό της Ισορροπίας».
Μέσα από το δικό τους θεατρικό δρώμενο, τα παιδιά μίλησαν με τρόπο διασκεδαστικό και κατανοητό για τη σημασία της ισορροπημένης διατροφής, της άσκησης και της φροντίδας του σώματος. Με πολύ μεράκι έφτιαξαν μόνα τους σκηνικά και αξεσουάρ, ζωγράφισαν τη “Ζαχαρούπολη” και την “Πόλη της Ισορροπίας” σε χαρτί του μέτρου και παρουσίασαν το έργο τους στις μικρότερες τάξεις, μεταδίδοντας ένα πολύτιμο μήνυμα:
«Η υγεία είναι χαρά και η ισορροπία το μυστικό της!»
Η δράση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων και της θεματικής «Υγιεινή Διατροφή».
συλλογή φωτογραφιών



