Η Δ’ Δημοτικού στο Σωματείο ΑμεΑ «Ο ΣΩΤΗΡ»

Listen to this article

Μια ξεχωριστή εκπαιδευτική επίσκεψη πραγματοποίησαν οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ Δημοτικού, έχοντας την ευκαιρία να συμμετάσχουν στο περιβαλλοντικό πρόγραμμα «Οικολογική συνειδητοποίηση μέσω του βοτανικού κήπου του Σωματείου Ατόμων με Αναπηρία “Ο ΣΩΤΗΡ”» στη Νέα Καλλικράτεια Χαλκιδικής. Κατά τη διάρκεια της δράσης, τα παιδιά, παρέα με ωφελούμενους και ωφελούμενες του Σωματείου, ξεναγήθηκαν στον βοτανικό κήπο και στο θερμοκήπιο, όπου ήρθαν σε επαφή με ποικιλίες αρωματικών φυτών, λαχανικών και σπόρων.

Μέσα από ένα πνεύμα συνεργασίας, αλληλοαποδοχής και συμπερίληψης, τα παιδιά συμμετείχαν ενεργά στη φύτευση και την υιοθεσία δέντρων, ενώ από το πρόγραμμα δεν έλειψαν οι διασκεδαστικές εκπαιδευτικές, βιωματικές και αθλητικές δραστηριότητες. Φεύγοντας, το κάθε παιδί έλαβε ως αναμνηστικό δώρο λουλούδια και σπόρους, παίρνοντας μαζί του μια όμορφη ανάμνηση, αλλά και την ευκαιρία να συνεχίσει τη φροντίδα των φυτών και την αγάπη για τη φύση στον δικό του χώρο.

συλλογή φωτογραφιών