Η Β’ Δημοτικού στο Χριστουγεννιάτικο Bazaar

Listen to this article

Χριστούγεννα σημαίνει αγάπη, ενδιαφέρον, προσφορά και ανθρωπιά. Σημαίνει θαλπωρή, συντροφιά και ζεστασιά για όλους τους ανθρώπους. Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού ευχήθηκαν από καρδιάς όλοι οι άνθρωποι στη Γη να είναι σε θέση να απολαύσουν τη μαγεία των ημερών.

Στο πλαίσιο του Χριστουγεννιάτικου Φιλανθρωπικού Bazaar των Εκπαιδευτηρίων συμμετείχαν στην παρουσίαση του βιβλίου του Μερκούριου Αυτζή «Γιασμίν» από τις εκδόσεις Ψυχογιός. Μέσα από τα τραγούδια, τα ποιήματα και τις συνομιλίες με τον συγγραφέα επί σκηνής πέρασαν σε όλους τους παρευρισκόμενους, μικρούς και μεγάλους, το μήνυμα των γιορτών και σκόρπισαν χαμόγελα αισιοδοξίας για έναν καλύτερο κόσμο. Οι φωνούλες των παιδιών μετέφεραν σε όλους το μήνυμα των ημερών. Γιατί το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν πρέπει να αφήνει κανέναν αδιάφορο και ασυγκίνητο!

συλλογή φωτογραφιών