Το χάλκινο μετάλλιο κατέκτησε ο μαθητής Ο. – Κ. Παπαβέντσης (Α΄ Γυμνασίου) στον τελικό διαδικτυακό γύρο της Διεθνούς Γερμανικής Μαθηματικής Ολυμπιάδας, ο οποίος πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 14 Δεκεμβρίου 2025. Αξίζει να σημειωθεί ότι ο μαθητής προκρίθηκε στον τελικό διαδικτυακό γύρο διότι κατετάγη στο κορυφαίο 20% μεταξύ των περισσότερων από 20.000 συμμετεχόντων στον προκριματικό διαδικτυακό γύρο. Η πρόκρισή του στον τελικό διαδικτυακό γύρο τού δίνει τη δυνατότητα να συμμετάσχει στον Μεγάλο Τελικό, που θα διεξαχθεί από την Τρίτη, 28 Απριλίου 2026 έως την Κυριακή, 3 Μαΐου 2026 στη Φρανκφούρτη της Γερμανίας.