Λογοτεχνικό Πρόγραμμα Γυμνασίου – Α΄ Λυκείου «Βιβλιοπαρέες»

Listen to this article

Στο πλαίσιο της ολοκλήρωσης του λογοτεχνικού προγράμματος «Βιβλιοπαρέες», που φέτος διοργανώθηκε από τα Εκπαιδευτήρια Ε. Μαντουλίδη σε συνεργασία με τις εκδόσεις «Bλάσση», οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α΄ και της Β΄ Γυμνασίου είχαν την ευκαιρία την Παρασκευή, 16 Μαΐου να συναντηθούν διαδικτυακά με τον συγγραφέα κ. Βαγγέλη Ηλιόπουλο, ο οποίος έγραψε το βιβλίο «Ο ξάδελφος μου είναι σκιά». Οι μαθητές και οι μαθήτριες των δύο τάξεων, έχοντας επεξεργαστεί με τους καθηγητές τους μέσα στην τάξη αποσπάσματα του βιβλίου και έχοντας ήδη προσεγγίσει το περιεχόμενό του νοηματικά, ήρθαν σε επαφή με τον ίδιο τον δημιουργό διατυπώνοντας τις ερωτήσεις τους για ζητήματα που σχετίζονται με την πλοκή και τους χαρακτήρες της ιστορίας αλλά και θέματα γενικότερου προβληματισμού, με τα οποία καταπιάνεται στα έργα του ο συγγραφέας, όπως ο εθισμός, η ενδοοικογενειακή βία, η ανθρωπιά, η φιλία κι ο αλτρουισμός. Μέσω ενός γόνιμου και εποικοδομητικού διαλόγου, λοιπόν, μοιράστηκαν μαζί του τα συναισθήματα που ένιωσαν κατά την ανάγνωση του έργου του, αφουγκράστηκαν τις δικές του ανησυχίες για τον σύγχρονο κόσμο και ανανέωσαν το ραντεβού τους για μια επόμενη συνάντηση.  

Στο πλαίσιο του ίδιου προγράμματος, την Πέμπτη, 8 Μαΐου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Α’ Λυκείου, που μελέτησαν το έργο του Γ. Ξενόπουλου «Στέλλα Βιολάντη» συμμετείχαν σε διαδραστικό πρόγραμμα, που παρουσίασαν οι υπεύθυνες του Εκδοτικού Οίκου «Βλάσση», με θέμα το περιεχόμενο του έργου και τη ζωή και τη συγγραφική δραστηριότητα του δημιουργού του.