Λογοτεχνικό Πρόγραμμα «Βιβλιοπαρέες»  

Listen to this article

Στο πλαίσιο του λογοτεχνικού προγράμματος «Βιβλιοπαρέες», πραγματοποιήθηκε διαδικτυακή συζήτηση ομάδας μαθητών και μαθητριών της Β΄ Γυμνασίου με τη συγγραφέα Ελένη Σβορώνου, την Τρίτη, 12 Μαΐου 2026.  

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β΄ Γυμνασίου, αφού διάβασαν κατά το σχολικό έτος 2025 – 2026 τα βιβλία της συγγραφέως «Εγώ, η Τραπεζούντα» και «Η χαμένη ψηφίδα της Αγίας Σοφίας» από τις εκδόσεις ΚΑΛΕΝΤΗ, υπέβαλαν ερωτήσεις στην κ. Σβορώνου για τα συγκεκριμένα βιβλία και γενικότερα για το αξιόλογο έργο της και μοιράστηκαν μαζί της γενικότερους προβληματισμούς τους για τη λογοτεχνία, την ιστορία και τον πολιτισμό. Η συζήτηση έγινε πιο διαδραστική με κουίζ και έκλεισε με την υπόσχεση μιας διά ζώσης συνάντησης σε κάποιο ιστορικό μνημείο της πόλης μας.