Στο Νηπιαγωγείο μας μαθαίνουμε πως αλληλεγγύη σημαίνει να αγαπάμε, να βοηθάμε και να μοιραζόμαστε! Στο πνεύμα αυτό παραγγείλαμε, σε συνεργασία με τους γονείς των μικρών μας μαθητών και μαθητριών, το καθιερωμένο ασπροκόκκινο βραχιόλι του μήνα Μάρτη, το «Μαρτάκι», από τον Σύλλογο Παιδιών με Νεοπλασματικές Ασθένειες Βορείου Ελλάδος «Λάμψη». Μέσα από δράσεις αγάπης, οι μαθητές μας μαθαίνουν να νοιάζονται για τους άλλους, καταλαβαίνουν τη σημασία της προσφοράς, γίνονται μικροί ήρωες της καθημερινότητας. Σας ευχαριστούμε πολύ όλους για τη συμμετοχή στη δράση, με την οποία γίναμε μαζί μέρος αυτής της προσπάθειας. Γιατί η αλληλεγγύη διδάσκεται… αλλά κυρίως βιώνεται, μέσα από τη συνεργασία οικογένειας και σχολείου!
Συλλογή Φωτογραφιών





