Η ομάδα «Ctrl-Alt-Elite» του Δημοτικού των Εκπαιδευτηρίων μας συμμετείχε στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Κεντρικής Μακεδονίας FIRST Lego League (FLL), που πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, 1 Μαρτίου 2025 στη ΔΕΘ – HELEXPO.
Η ομάδα σημείωσε εξαιρετική επιτυχία, κατακτώντας το βραβείο Robot Design, μια ιδιαίτερα σημαντική διάκριση που αναγνωρίζει την ποιότητα του σχεδιασμού, του προγραμματισμού και της καινοτομίας του ρομπότ.
Η σπουδαία αυτή προσπάθεια επισφραγίστηκε με την πρόκριση της ομάδας στον Πανελλήνιο Τελικό του FIRST Lego League, που θα πραγματοποιηθεί στις 21-22 Μαρτίου 2026.
Η ομάδα αποτελείται από τους μαθητές: Αραμπατζή Γεωργία, Ασλιχανίδης Κωνσταντίνος, Δημηστός Εφραίμ, Ζήτρος Ιωάννης, Καραβάς Χρήστος, Μαραγκού Αθανασία, Παλιούρας Θάνος, Τριανταφυλλίδης Αλέξανδρος και Χατζησάββας Γιώργος.
Θερμά συγχαρητήρια στους μαθητές για την αφοσίωση, το πάθος και το εξαιρετικό αποτέλεσμα που μας γεμίζει υπερηφάνεια και αισιοδοξία για τη συνέχεια!

