Με τον ερχομό του φθινοπώρου, οι μικροί μας μαθητές και μαθήτριες είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τα χαρακτηριστικά αυτής της μαγευτικής εποχής! Μιλήσαμε και γνωρίσαμε τα φρούτα του φθινοπώρου, όπως τα μήλα, τα ρόδια και τα σταφύλια, αλλά συγχρόνως μάθαμε για τους ξηρούς καρπούς που μας χαρίζει απλόχερα η φύση. Τα παιδιά είχαν την ευκαιρία να γευτούν κάποιους φθινοπωρινούς καρπούς και παράλληλα να εκφράσουν τις σκέψεις τους γύρω από αυτούς. Επιπλέον, συζητήσαμε για την ενδυμασία που πρέπει να φοράμε, όταν ο καιρός δροσίζει, και για τη σημασία του να προστατευόμαστε από τη βροχή, φορώντας αδιάβροχα και κρατώντας ομπρέλες.
Η γνωριμία τους με το φθινόπωρο κορυφώθηκε με μια όμορφη εξόρμηση στο φράγμα της Θέρμης, όπου τα παιδιά περπάτησαν στο δάσος, παρατήρησαν τις αλλαγές της φύσης και τέλος μάζεψαν πολύτιμους θησαυρούς, όπως φύλλα με ζεστά χρώματα, κουκουνάρια και βελανίδια – αποτυπώνοντας με όλες τους τις αισθήσεις τη μαγεία αυτής της ξεχωριστής εποχής. Οι πολύτιμοι αυτοί θησαυροί αποτέλεσαν μια σημαντική αφόρμηση για επιπλέον συζήτηση στην τάξη μας, ενώ πήραν τη θέση τους σε μια όμορφη ομαδική εργασία, η οποία διακοσμεί την τάξη μας.
συλλογή φωτογραφιών















