Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Δημοτικού, στο πλαίσιο των εθελοντικών τους δράσεων, εικονογράφησαν και διασκεύασαν με αγάπη το παραμύθι «Ο Εγωιστής Γίγαντας» του Όσκαρ Ουάιλντ. Το παραμύθι, γεμάτο μηνύματα αλληλεγγύης, αγάπης και αποδοχής, πήρε νέα ζωή μέσα από τα παιδικά χέρια και θα βρει το δικό του ξεχωριστό ράφι στη βιβλιοθήκη του ΚΕΑΤ (Κέντρο Εκπαίδευσης και Αποκατάστασης Τυφλών).
Ευχαριστούμε θερμά τη Χρυσάνθη Μπουτάρη, μαθήτρια της Α’ Λυκείου του σχολείου μας με προβλήματα όρασης, που το μετέγραψε σε γραφή Braille, χαρίζοντάς του φωνή για όλα τα παιδιά.
Γιατί η προσφορά και η δημιουργία δεν έχουν ηλικία – μόνο καρδιά!