Με έναν πρωτότυπο τρόπο οι μαθητές και οι μαθήτριες της Β’ Δημοτικού γιόρτασαν την Παγκόσμια Ημέρα Διαβήτη. Στο πλαίσιο του προγράμματος διατροφής των Εκπαιδευτηρίων «Τρέφομαι σωστά και υγιεινά» τα παιδιά, αφού πρώτα ενημερώθηκαν από τις εκπαιδευτικούς τους για το τι είναι ο διαβήτης, ποια τα ύποπτα συμπτώματα αυτής της νόσου και με ποιους τρόπους μπορούμε να τα προλάβουμε, έπαιξαν ένα ξεχωριστό παιχνίδι, κατάλληλα διαμορφωμένο γύρω από τα χαρακτηριστικά αυτής της νόσου. Έτσι με τρόπο εύληπτο, κατανοητό και προσαρμοσμένο στην ηλικία τους τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με δύσκολες έννοιες, όπως είναι η ινσουλίνη, η υπογλυκαιμία, η υπεργλυκαιμία, η γλυκόζη, ενώ παράλληλα θυμήθηκαν για ακόμη μια φορά την αξία της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής για την πρόληψη ανάλογων ασθενειών. Για άλλη μια φορά η μάθηση συνδυάστηκε με το κέφι και το παιχνίδι, επιβεβαιώνοντας την άποψη ότι ένα σύγχρονο σχολείο ευνοεί τη βιωματική γνώση και δίνει ευκαιρίες στους μαθητές και τις μαθήτριες να μαθαίνουν αλλιώς…




