Περιβαλλοντική Εξόρμηση στο Φράγμα της Θέρμης 

Listen to this article

Οι μαθητές και οι μαθήτριες της Περιβαλλοντικής Ομάδας του Γυμνασίου πραγματοποίησαν στις 6 Μαΐου τη δεύτερη εκπαιδευτική εξόρμηση στο φράγμα της Θέρμης. 

Η εξόρμηση λειτούργησε συμπληρωματικά με εκείνη του Νοεμβρίου, καθώς έτσι ολοκληρώθηκαν τα πειράματα Οικολογίας που είχαν ξεκινήσει την πρώτη φορά. Συγκεκριμένα ολοκληρώθηκαν τα πειράματα μέτρησης της πρωτογενούς παραγωγικότητας και του ρυθμού αποικοδόμησης στο συγκεκριμένο οικοσύστημα, δίνοντας στους μαθητές την ευκαιρία να εξοικειωθούν με βιολογικές πρακτικές στο πεδίο. 

Παράλληλα τα μέλη της Περιβαλλοντικής Ομάδας είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν το ανοιξιάτικο τοπίο του φράγματος και τις λίμνες του, οι οποίες χάρη στις φετινές άφθονες βροχοπτώσεις ανέκτησαν το κανονικό επίπεδο της στάθμης τους.