Με αφορμή την Πανελλήνια Σχολική Ημέρα Φιλοζωίας στις 4 Απριλίου, οι μαθητές και οι μαθήτριες της Δ’ τάξης έγιναν η «φωνή» των ζώων! Στο πλαίσιο του μαθήματος της Μελέτης Περιβάλλοντος και του προγράμματος «Μιλάμε για μας», τα παιδιά χωρίστηκαν σε ομάδες και ανέλαβαν τον υπεύθυνο ρόλο του πρεσβευτή απειλούμενων ειδών της πατρίδας μας.
Μέσα από μια διαδραστική παρουσίαση μελέτησαν ζώα που κινδυνεύουν, όπως ο γύπας Ασπροπάρης και η θαλάσσια χελώνα Καρέτα-Καρέτα, δημιούργησαν τις δικές τους «ταυτότητες ζώων» και τις παρουσίασαν στην τάξη, προτείνοντας τρόπους για την προστασία τους.
Η δράση ολοκληρώθηκε με έναν ψηφιακό τοίχο αγάπης μέσω της εφαρμογής Padlet, όπου οι μαθητές και μαθήτριες μοιράστηκαν φωτογραφίες και ιστορίες από τα δικά τους κατοικίδια. Με εφόδια την ενσυναίσθηση και την υπευθυνότητα, τα παιδιά απέδειξαν πόσο σημαντική είναι η προστασία κάθε έμβιου όντος.
Μπορείτε να δείτε τον τοίχο με τους ιδιαίτερους φίλους των παιδιών εδώ: https://padlet.com/ezerva1/4-57ik4yno0s089lmj
συλλογή φωτογραφιών





