Εξαιρετική διάκριση απέσπασε ο μαθητής Α. Καϊμάκης (Γ’ Λυκείου) στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό HYPT (Hellenic Young Physicists’ Tournament), που διοργανώθηκε στις 23 Φεβρουαρίου από την Ένωση Ελλήνων Φυσικών.
Ο μαθητής θα στελεχώσει για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά την 5μελή Εθνική Ομάδα που θα εκπροσωπήσει τη χώρα μας στον 38ο Διεθνή Διαγωνισμό IYPT (International Young Physicists’ Tournament), ο οποίος θα διεξαχθεί από τις 29 Ιουνίου έως τις 6 Ιουλίου του 2025, στο Lund της Σουηδίας.
Πρόκειται για έναν διαγωνισμό που συνδυάζει την επίλυση επιστημονικών προβλημάτων πανεπιστημιακής φυσικής, στηριζόμενη σε εργαστηριακά πειράματα, με το debate.