Tιμητικό έπαινο απέσπασε η μαθήτρια των Εκπαιδευτηρίων Μ. Άνδρα (Α΄ Λυκείου) στον Μαθητικό Διαγωνισμό Δημιουργίας Ιστορικού Αφηγήματος και Αφίσας με θέμα: «Μικρά Ασία – Πόντος: Ενθυμήματα», που συνδιοργάνωσαν η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η Ειδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και η Έδρα Ποντιακών Σπουδών του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η μαθήτρια θα συμμετάσχει σε εκπαιδευτικό ταξίδι στην Περιφερειακή Ενότητα Ημαθίας, σε περιοχές οι οποίες σχετίζονται με την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό του Πόντου και το έργο της θα δημοσιευθεί σε έντυπο ευρείας κυκλοφορίας.