Ο διαγωνισμός ορθογραφίας «Spelling Bee» στην αγγλική γλώσσα διοργανώνεται τα τελευταία χρόνια από το Γραφείο Αγγλικών του Δημοτικού Σχολείου των Εκπαιδευτηρίων Μαντουλίδη και αποτελεί μια δράση που αποσκοπεί τόσο στην εξοικείωση των μαθητών με την αγγλική γλώσσα, σε ένα κλίμα ευγενούς άμιλλας, όσο και στη συμμετοχή τους σε μία εκπαιδευτική και διασκεδαστική εμπειρία.
Για πρώτη φορά φέτος ο διαγωνισμός, ο οποίος πραγματοποιείται σε 3 φάσεις, συμπεριέλαβε και τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α’ Γυμνασίου, οι οποίοι συναντήθηκαν με τους μικρότερους συμμαθητές τους της ΣΤ’ Δημοτικού για την τελική αναμέτρηση που ανέδειξε και τους νικητές για κάθε επίπεδο διδασκαλίας των αγγλικών. Η συνάντηση των δύο βαθμίδων έγινε στη σκηνή του θεάτρου του Πολιτιστικού Κέντρου του Γυμνασίου – Λυκείου, στο πλαίσιο της μετάβασης των μαθητών από το Δημοτικό στο Γυμνάσιο.
συλλογή φωτογραφιών



