
Η μαθήτρια Ζωή – Παναγιώτα Ρίγκου (Δ΄ Δημοτικού), με αφορμή τη συμπλήρωση 100 χρόνων από τη Μικρασιατική Καταστροφή πρωταγωνίστησε στην ταινία “Η Χαλκιδική των Προσφύγων”. Το Σάββατο, 2/5/2026 έγινε η επίσημη πρεμιέρα της ταινίας και βραβεύτηκε από τον Δήμαρχο κ. Μανώλη Καρρά και από την Ιερά Μητρόπολη Κασσανδρείας.