Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Νηπιαγωγείου συμμετείχαν στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Κυκλοφορώ με ασφάλεια», στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο της Επιστημονικής Ομάδας Σχεδιασμού και Υλοποίησης Εκπαιδευτικών, Αθλητικών και Ψυχαγωγικών προγραμμάτων «Μικροί Ήρωες». Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος που παρακολούθησαν, τα παιδιά έμαθαν να αναγνωρίζουν τους οδικούς κινδύνους και πώς να τους αποφεύγουν, γνώρισαν τον Κ.Ο.Κ., τα είδη σήμανσης, τις κατηγορίες τους, τα ασφαλή μηνύματα που απορρέουν μέσω αυτών και ευαισθητοποιήθηκαν σε θέματα οδικής παιδείας, με στόχο να μπορούν να κυκλοφορούν με ασφάλεια ως πεζοί, επιβάτες και οδηγοί ποδηλάτων. Οι μαθητές έκαναν μάλιστα και πρακτική άσκηση, οδηγώντας μικρά ηλεκτρικά αυτοκινητάκια και μηχανές. Στο τέλος, παρέλαβαν αναμνηστικά διπλώματα οδήγησης.
συλλογή φωτογραφιών

