Τιμητικός έπαινος απονεμήθηκε στον μαθητή Θ. Ζάπρη (Γ΄Λυκείου) για την άμεση και ψύχραιμη ανταπόκρισή του σε περιστατικό πνιγμονής, αξιοποιώντας γνώσεις και δεξιότητες Πρώτων Βοηθειών, που απέκτησε μέσα από την εκπαίδευσή του, στο εγκεκριμένο από το Υ.ΠΑΙ.Θ.Α πρόγραμμα «Kids save lives for schools», που υλοποιούν τα Εκπαιδευτήρια Μαντουλίδη για τέταρτη συνεχή χρονιά.
Η απονομή πραγματοποιήθηκε μετά από πρόσκληση του Περιφερειακού Διευθυντή Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας, κ.Κόπτση Αλέξανδρου, σε συνάντηση που έγινε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας.
Στη συνάντηση παρευρέθησαν επίσης η Γενική Ακαδημαϊκή Διευθύντρια των Εκπαιδευτηριών Μαντουλίδη, δρ. Άσπα Χασιώτη και η εκπαιδεύτρια του προγράμματος Πρώτων Βοηθειών, κ. Δέσποινα Λυγούρα, Νοσηλεύτρια των Εκπαιδευτηρίων, ενώ πραγματοποιήθηκε ουσιαστική συζήτηση σχετικά με τη σημασία της εκπαίδευσης στις πρώτες βοήθειες, την αξία του εθελοντισμού και τον καθοριστικό ρόλο του σχολείου στη διαμόρφωση ενεργών, υπεύθυνων και ευαισθητοποιημένων πολιτών.
Η τιμητική αυτή διάκριση αποτελεί για το σχολείο μας μια ιδιαίτερα σημαντική αναγνώριση της αξίας της εκπαίδευσης και της καλλιέργειας δεξιοτήτων ζωής, που μπορούν να συμβάλουν ουσιαστικά στην προστασία και την υποστήριξη του συνανθρώπου μας.
συλλογή φωτογραφιών
