Η μαθήτρια Μ. Άνδρα (Β΄ Λυκείου) απέσπασε τιμητικό έπαινο στον Μαθητικό Διαγωνισμό δημιουργίας ιστορικού αφηγήματος και αφίσας με θέμα: «Μικρά Ασία – Πόντος: Ενθυμήματα», που συνδιοργάνωσαν η Γενική Γραμματεία Θρησκευμάτων του Υπουργείου Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού, η Ειδική Επιτροπή Πολιτιστικής Ταυτότητας της Ιεράς Συνόδου της Εκκλησίας της Ελλάδος και η Έδρα Ποντιακών Σπουδών του Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
Η μαθήτρια συμμετείχε σε εκπαιδευτικό ταξίδι στην περιφερειακή ενότητα Μαγνησίας από τις 17 έως τις 19 Μαρτίου, σε σημεία τα οποία σχετίζονται με την ελληνική ιστορία και τον πολιτισμό της Μ. Ασίας και του Πόντου και το έργο της θα δημοσιευθεί σε έντυπο ευρείας κυκλοφορίας.