Τιμητικό έπαινο απέσπασαν οι μαθητές Χ. Αλειφτήρας, Γ. Παπαποστόλου, Α. Παπούδης, Α. Τζιαμπίρης, Μ. Τσακούμης (Α΄ Λυκείου) και η μαθήτρια Μ. – Η. Σαμόζι Καλλιγκάτση (Β’ Λυκείου) στον Πανελλήνιο Μαθητικό Διαγωνισμό βίντεο με θέμα: «Το Ολοκαύτωμα στη συλλογική μνήμη των Ελλήνων», που διοργάνωσε το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Εβραϊκό Μουσείο Ελλάδος. Στο πλαίσιο του διαγωνισμού οι μαθητές των Εκπαιδευτηρίων επισκέφθηκαν το Κρατικό Μνημείο και Μουσείο του Άουσβιτς στην Πολωνία από τις 20 έως τις 22 Μαρτίου.