Βράβευση μαθητή από τον πρωθυπουργό για τη συμμετοχή του στη Διεθνή Ολυμπιάδα Τεχνητής Νοημοσύνης

Listen to this article

Ο μαθητής Δημήτρης Τούλης (απόφοιτος ΄25) βραβεύτηκε από τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη μαζί με άλλους μαθητές που θα εκπροσωπήσουν τη χώρα μας στη Διεθνή Ολυμπιάδα Τεχνητής Νοημοσύνης. Η βράβευση του μαθητή έγινε στο πλαίσιο του συνεδρίου για την Τεχνητή Νοημοσύνη, όπου ο πρωθυπουργός συνομίλησε με τον Καθηγητή του ΜΙΤ Κωνσταντίνο Δασκαλάκη για τους τομείς στους οποίους θα μπορούσε να συμβάλει η επανάσταση της τεχνητής νοημοσύνης, όπως η υγεία, η πολιτική προστασία, η άμυνα και η παιδεία.

Αξίζει να σημειωθεί πως ο μαθητής Δημήτρης Τούλης, αφού κατέκτησε την 1η θέση στον 1ο Πανελλήνιο Διαγωνισμό Τεχνητής Νοημοσύνης (ΠΔΤΝ), με την κορυφαία του επίδοση εξασφάλισε την πρώτη από τις τέσσερις θέσεις στην Εθνική Ομάδα Τεχνητής Νοημοσύνης, η οποία θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα στη Διεθνή Ολυμπιάδα ΤΝ (IOAI 2025), στο Πεκίνο της Κίνας (2 – 9 Αυγούστου 2025).

Το video της βράβευσης