Το Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων βραβεύτηκε φέτος για τις ποικίλες περιβαλλοντικές του δράσεις των τελευταίων ετών με την «Πράσινη Σημαία» του Διεθνούς Εκπαιδευτικού Δικτύου των «Οικολογικών Σχολείων». Στην Ελλάδα το Δίκτυο διαχειρίζεται η «Ελληνική Εταιρεία Προστασία της Φύσης» (ΕΕΠΦ), η οποία και απένειμε τη σημαία.
Στόχος του προγράμματος των «Οικολογικών Σχολείων» είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.