Βράβευση του Γυμνασίου των Εκπαιδευτηρίων με την «Πράσινη Σημαία» των «Οικολογικών Σχολείων»

Listen to this article

Το Γυμνάσιο των Εκπαιδευτηρίων βραβεύτηκε φέτος για τις ποικίλες περιβαλλοντικές του δράσεις των τελευταίων ετών με την «Πράσινη Σημαία» του Διεθνούς Εκπαιδευτικού Δικτύου των «Οικολογικών Σχολείων». Στην Ελλάδα το Δίκτυο διαχειρίζεται η «Ελληνική Εταιρεία Προστασία της Φύσης» (ΕΕΠΦ), η οποία και απένειμε τη σημαία. 

Στόχος του προγράμματος των «Οικολογικών Σχολείων» είναι η ευαισθητοποίηση, η εκπαίδευση και η αλλαγή στάσης των μαθητών/τριών σε θέματα που αφορούν το περιβάλλον, μέσα από συμμετοχικές διαδικασίες στη λήψη αποφάσεων, στο σχεδιασμό και στην εφαρμογή των δράσεων, ώστε τα σχολεία να γίνουν κοινότητες αειφορικής συμβίωσης σε παιδαγωγικό αλλά και πρακτικό επίπεδο.