Με μεγάλη χαρά και συγκίνηση oι μαθητές και οι μαθήτριες της Γ’ Δημοτικού του σχολείου μας ολοκλήρωσαν μια ιδιαίτερα σημαντική εθελοντική δράση. Ηχογράφησαν τα αγαπημένα τους χριστουγεννιάτικα παραμύθια, χαρίζοντας τη φωνή, τον χρόνο και την καρδιά τους στα παιδιά που νοσηλεύονται στα παιδοογκολογικά νοσοκομεία Θεσσαλονίκης.
Μέσα από αυτή τη διαδικασία, τα παιδιά μας έμαθαν ότι η προσφορά δεν χρειάζεται μεγάλα λόγια ή περίπλοκες πράξεις. Αρκεί μια ιστορία που διαβάζεται με αγάπη και ένα χαμόγελο που ταξιδεύει μέσα από τον ήχο.
Οι ηχογραφήσεις παραδόθηκαν στον σύλλογο «Λάμψη», σύλλογο γονέων παιδιών με νεοπλασματικές ασθένειες, ο οποίος θα τις μεταφέρει στα παιδιά που δίνουν τον δικό τους αγώνα αυτές τις γιορτινές μέρες.
Ένα μικρό χριστουγεννιάτικο δώρο από τα παιδιά μας, ένα μεγάλο μήνυμα ελπίδας, δύναμης και ανθρωπιάς.
Μπράβο στους μικρούς μας εθελοντές που και φέτος απέδειξαν ότι η καλοσύνη μπορεί να γίνει φως για κάποιον που το χρειάζεται!